Stichting Wees Een Lach – 2015

Home / Blog / Stichting Wees Een Lach – 2015

Ook de vrijwilligers van het Roemenië project zijn inmiddels weer terug op Hollandse bodem. Het valt niet mee om terug te zijn op sommige momenten maar langzaam aan zal het voor ons allemaal weer gaan wennen. We kunnen terugkijken op een zeer bijzonder en zeer geslaagd project. Zowel de kinderen als wij hebben er ontzettend van genoten. Mede dankzij alle gulle donateurs: SoLow Nijmegen, De Regenboog Nijmegen, Flint Personeelspartner en natuurlijk alle gulle familieleden en vrienden, zijn de afgelopen twee weken onvergetelijk geworden. We hebben met de kinderen geknuffeld, gelachen, gezwommen, geknutseld, gedanst, ijsjes gegeten, pizza gegeten en naar de bioscoop geweest. Alle activiteiten die we hebben ondernomen werden met enthousiasme ontvangen. Een speciaal dankwoord gaat uit naar Jan en Gerry Aarts van Hollands Hof in Romos. Wat een fantastische steun en toeverlaat zijn jullie gebleken, in het aanleveren van extra activiteiten en materialen, in het bieden van een luisterend oor en advies. Zonder jullie was het project een stuk lastiger voor ons geweest. Bedankt voor alles!