Vrijwilligers werk in CUGIR

Home / Vrijwilligers / Vrijwilligers werk in CUGIR

Ontmoet een ander, ontwikkel jezelf en inspireer elkaar
Je persoonlijke benadering het contact met de leefwijze en cultuur van het land dragen bij tot een onvergetelijke ervaring, waar je de rest van je leven iets aanhebt.

Vrijwilliger voor korte of lange tijd.

Wat kost het en wat krijg je:

•  De reis is voor eigen rekening. We kunnen wel advies geven in auto- en vliegreizen naar Roemenie
  •  Voor kost en inwoning wordt door de Stichting een kleine vergoeding gevraagd.
  •  Reisverzekering moet jezelf afsluiten
  •  Zelf voor zakgeld zorgen

Welke soorten programma’s kun je doen:
 Talen
 Eenvoudige computerprogramma’s
 Muziek
 Sport en spel
 Verzorging
 Naaicursus
 BouwactiviteitenEnkele belangrijke punten:
o Het meeste zal gewerkt worden met jeugd en tieners
o De valuta is Ron. Je hoeft niet teveel contant geld mee te nemen want je kunt overal pinnen.
o Alle normale dingen zijn er te koop. In de grotere plaatsen zijn supermarkten
o Drinkwater niet uit de kraan maar flessen kopen.
o Het klimaat is landklimaat, warme zomers en koude winters
o Jan en Gerry Aarts van de Stichting HdG zijn elke maand minstens een week aanwezig
o Martien en Annemarie Klabbers van de Stichting zijn 3x per jaar een week aanwezig

Als het je aanspreekt neem contact op. Een oriënterend gesprek geeft je een beter zicht op de mogelijkheden.